Wednesday, April 10, 2013

Datuk Hamidah tempah banner sokong diri sendiri



Apakah makna benner ini sedangkan penamaan calon belum diadakan? Benner ini baru kelihatan di Taman Pinji Perdana.

Jentera UMNO Gopeng bekerja tanpa peduli siapa calon kerana mereka dibayar upah. Ada yang diupah pasang bendera, masak nasi, kemas bilik gerakan dan ada yang diupah memenuhkan bilik gerakan atau siri ceramah BN.

Rata-rata faham Dato' Hamzah juga mengidamkan kerusi DUN Sg Rapat. Lantaran itu dilobi ahli Pengkalan Gate untuk ditarik masuk UMNO sebagai tanda jasa beliau ada sumbangan memecah Cawangan PAS. Tetapi malang keutuhan, ukhuwah dan setiakawan ahli-ahli PAS Pengkalan Gate kian bertambah kerana peristiwa itu. Keluarnya 2 bekas ahli UMNO ke dalam UMNO menyebabkan jentera terutama anak muda mula menggila di Pengkalan Gate.

Datuk Hamidah pasti menempah benner di atas untuk menunjukkan sokongan terhadapnya. PAS Gopeng tidak perlu lakukan tindakan seperti beliau kerana takdir Allah di DUN Sungai Rapat konsensus bersetuju radzi zainonlah yang layak menerajui kerusi DUN.

Dengan nilai intelek yang tinggi, ketakwaan, nilai agama serta akhlak beliau, Radzi Zainon pasti menguasai DUN Sungai Rapat.

Muhammad Nuruddin Bashah
Unit Penerangan MTD Sungai Rapat 

No comments:

Post a Comment

Lagu Jihad


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com
Renungan : "Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu" ~Surah Muhammad, ayat 7