Wednesday, February 25, 2009

BH Kata Ndak, UM Kata Tak Ndak, Mana Satu Betul?

Akhbar utama yg menjadi lidah UMNO bertembung berita.

Berita Harian : Ibrahim Ali sedia timbang sertai Umno
KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali, berkata beliau akan mempertimbang pelawaan menyertai semula Umno selepas mengambil kira pandangan pengundi di kawasannya.
Ibrahim yang juga ahli Bebas berkata, beliau perlu mengambil kira pelbagai faktor kerana tidak mahu "pisang berbuah dua kali".
"Saya amat menghargai pelawaan daripada Umno namun pada masa ini, saya sedang memikirkan banyak perkara termasuk mendapatkan maklum balas daripada penyokong. Saya mempunyai jentera sendiri. Apa sahaja keputusan yang dibuat oleh mereka saya akan ikut.

Utusan Malaysia : 'Terima kasih, saya tidak minat pun'
KUALA LUMPUR 23 Feb. - Terima kasih sajalah, saya tak minat pun nak masuk mana-mana parti buat masa sekarang.
Itu jawapan ringkas Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali yang dihantar menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada Utusan Malaysia.
Menurut Ibrahim, beliau tidak berminat untuk menyertai mana-mana parti sama ada UMNO atau Pas sekalipun, malah lebih senang bergerak atas kapasiti sebagai Ahli Parlimen Bebas.
"Siapalah Ibrahim Ali di mata mereka tu, namun saya mengucapkan terima kasih di atas semua pelawaan itu.

No comments:

Post a Comment

Lagu Jihad


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com
Renungan : "Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu" ~Surah Muhammad, ayat 7