Wednesday, March 18, 2009

Jokes Orang Utan

kiriman anonymous -prefer not to reveal mail id-

Najib was giving a campaign speech in Pendang, an opposition stronghold in Kedah.

He was irritated by a man at the back row seat who kept saying
'Saya orang PAS'.

Najib asked 'Saya nak tanya mengapa saudara orang PAS ?".

The man replied 'Tok saya orang PAS, ayah saya orang PAS, jadi saya pun orang PAS'
.

Najib asked again
'Jika ditakdirkan tok saudara orang utan, ayah saudara pun orang utan, jadi saudara orang apa?'.

The man replied hurriedly 'Mestilah saya orang UMNO'....

note : tidak kena mengena dengan yang hidup atau telah mati. tiada yang patut terasa dengan jokes di atas kecuali orang utan.

No comments:

Post a Comment

Lagu Jihad


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com
Renungan : "Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu" ~Surah Muhammad, ayat 7