Monday, February 23, 2009

Ir Nizar Berpindah Dari Kediaman Rasmi Hari Ini

photo mstar

Ir Nizar telah berpindah keluar dari kediaman Rasmi Menteri Besar pada jam 11.45pagi tadi. Di bantu oleh unit amal dan di iringi keluar melalui barisan unit amal yang membuat tabik hormat buat Menteri Besar tercinta.
Di atas apa yang berlaku, kita amat payah untuk menerimanya. Dan kita percaya ia tidak akan lama, MB Ir Nizar bakal kembali ke kediaman Rasmi beliau.
Kita telah menempuh 11 bulan dan BN belum tentu mampu mengharungi minggu dan bulan mendatang mereka dengan dengan tenteram. Samada DUN dibubarkan atau kerajaan haram BN akan berterusan menerima tekanan segenap penjuru. Mereka mendapat kuasa secara haram.
BN mungkin memenangi 3 wakil rakyat yang belot, tapi mereka tidak memenangi hati rakyat Perak.
They have our 3 state assemblymen to join them, but they never won 'the state'. Hari ini MB Haram mereka Zambry Kadir terpaksa merayu agar di terima sebagai Menteri Besar, sesuatu yang amat melucukan.
Jelas terbukti, mereka dapat merampas wakil rakyat kita tetapi mereka tidak memiliki kerajaan yang di sokong oleh rakyat.
Sokongan rakyat tidak berbelah bagi terhadap Menteri Besar Ir Nizar Jamaludin. Dan masanya akan tiba, satu hari nanti Ir Nizar akan kembali ke kediaman Rasmi beliau.

photo kosmo

No comments:

Post a Comment

Lagu Jihad


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com
Renungan : "Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu" ~Surah Muhammad, ayat 7